Hali halå

Jag blir alltid så hungrigg på kvällen men jag har hört att man typ inte ska äta på kvällen, eller nåt. Jag fick B på svenska-skriv-uppgiften (särskrivning.. någon?). Det är synd för jag ville ha A, otroligt hur jag aldrig verkar bli nöjd. Det ska alltid va "bara lite bättre" osvosv. Skitsurt, att man inte bara kan vara nöjd och glad som man är. Visst, jag kan försöka pusha mig själv till ett A på nästa svenskauppgift, men jag kan väl ändå få vara nöjd med ett B?
Jag tänkte göra någon slags lista med stuff som är positivt med mig, och grejor som är negativt.
here it comes!!1
POSTIVT!!!
* Ganska rolig ibland
* Äkta
* Snygg
* BrA
* Duktig på att skriva
* Kan sjunga
* Bra musiksmak
* Förstår människor relativt bra
* Läser bra
* Ganska smart
* Cool
* Unik
* Stolt
Det var allt jag kan komma på just nu, och nu till den betydligt kortare listan med negativa grejer.
NEGATIVT :(((
* Naiv
* Tidsoptimist
* Dålig på att se detaljer (med ögat)
* Förstår inte matte
Så, nu har jag officiellt, oficiellt, officielt, whatevvaaaa, godkänt!!!!
TACK NI UNDERBARA 6 LÄSARE OM DAGEN LOLOLOL, <33 AHSBX

Kommentarer
Postat av: aLva

Så sant som det är skrivet, du är väldigt bra helt enkelt! :D

2011-10-02 @ 18:25:53
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0