Bloggar

Jag tycker att det är väldigt konstigt att många människor, mest äldre, verkar ha någon slags förutbästemd mening om vad bloggande handlar om.

TJATJA BLOGGEN!
Idag var jag med nattis och bella, vi shoppa aaaasmycccket!!
Jag handladeblablabla
Hiss eller diss
JAG DISSAR GALNA HUNDAR. . . dotdotdot

Men, det är väl vad många bloggar handlar om eller hur? Mode, smink, hissdiss, musik, en del bilder.
Nej, det är inget fel med det, jag gillar också såna bloggar (y)
Däremot är det ju inte så alla bloggar ser ut. Och jag tycker inte folk ska döma.
Det finns ju bloggar om annat också, bloggar om glass (GLASSBLOGGENHIIH), bloggar om musik, bloggar om feminism.
Flummigt inlägg but that's meeeeee :D
Imorgon är det skola, fyffyfyfyfyfyfaanananananaa
VI TVÅ ÄR SAKNADE TE HAVS

Kommentarer
Postat av: Tara

Bra inlägg och helt rätt! ^^ Haha :P

Men uppdatera mera! xP

2011-03-12 @ 00:23:12
URL: http://taraburstrom.blogg.se/
Postat av: aLva

Glöm inte BOKBLOGGAR!!! ;D



Söt bild<3

2011-05-26 @ 20:18:23
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0