Sweet sweet Jackie

Anna är här, vi har kola ansiktsmask, Anna får lust att äta den. Hon smaka, inte gott. Är inne i lite av ett beroende av Sugarplum Fairy just nu, hoppas att jag inte tröttnar :c Har haft mardrömmar efter att ha läst Människohamn, usch. Har inte ens läst klart den än, tvi vale.
Imorgon är det valborg, då ska jag nog spela transformice om jag inte är med Mariam i vaxholm.

Hejdå nu ska jag tvätta av min ansiktsmask och se hur min hud får "ny lyster".



Kolla min spotifaj lista.

Kommentarer
Postat av: Tara

Det lät ju typ gott lr ngt x)

2011-04-29 @ 23:41:17
URL: http://taraburstrom.blogg.se/
Postat av: aLva

Har lyssnat på nåra låtar av sugerplum fairy nu (efter att du berättade om dem på engelskan) och de är riktigt bra (!) men det är en helskum musikvideo på The Escapologist, har du sett den?? :)



kRam <3

2011-05-26 @ 20:11:28
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0